Saturday, February 5, 2011

CARAMEL MACHIATTO


ad 1 komik yang bez, tajuk dye 'secawan teh karamel'.. ak pn terpikir laa, ble laa agaknye ak bole rase air yang plik2 ni.. mesti bez kan.. awal sem ni plak, rumet ak a.k.a besfren aku, cdangkan ak tgok cter 'coffee prince'. ak yang sememangnye ngah giler ngan korea ni ape lagi. homework, ttor, tolak tepi, muvi fes.. (bole plak an.. da r final sem.. adehh..).. perghh... ak mmg berkenan cter tu, bkan berknan kat hero, p, kat air kopi dyorang.. sangat lawa.. kompem sdap.. berkrim kott aku tgokk..

dan nak dijadikan rezeki aku, malam tadi, pas dinner kat ani sup utara, awek anak sedare ak blnje starbucks coffee.. wah.. mak sedare mne x ske kan law dapat air free kan.. mwahaha.. dan kesengalan dan keexcitedan ak mula keluar.. aku pn order laa mocha ais cofffee.. kononny nk tnjuk hebat laa.. sekali, pas aku abeskan secawan kopi tu,


nyum2.. best siot..

ape lagi, otak pn da terlebih oksigen, mata da terlebih segar, perangai pu jadi terlebih giler laa.. haha.. langsung x bole tdo sampai kol 8 pg.. jdik kelawar laa ak malam tadi.. p, agak menyeramkan coz spanjang ak stay up malam tadi, ak dgar bunyi serigala.. bunyi dye cmni, wooooooooooooooooooo...... wooooooooooooooooooooo.... wooooooooooooooooooooo.. uisyh... seram kot... meremang bulu roma aku.. nk kate bulan mengambang, bulan pn x nmpk mlm tadi.. ad hantu ke weh?? haha.. tgok, da mule mgarut da.. ni gare2 kopi starbucks r ni.. haha..

efek starbucks sangat kuat doe.. mase ak ngah basuh periuk, bole ak terpikir yang pisau yang orang gne nk cncang ayam yang ada kat lam sinki tu ttbr melompat kua dari sinki dan jatuh atas kaki aku.. hoho.. seramm.. p, mmg sangat tdak logik.. hohoho..

oh mocha coffee.. soe r law pas ni ko jadik plhan laz aku.. ko terlalu kuat untk ak.. huhu.. kesengalan ak masih di tahap abnormal skrg ni.. haha..
ak menanti caramel machiatto plak skunk ni.. hehehe.. @_@

No comments:

Post a Comment