Friday, April 30, 2010

aku tetap aku

aku??
juz a simple person..
tu ayat common law nk describe ttg aku..
tapi, even common, ad mksd yg sgt mendlam sbnrnya..
ak memang simple, but complicated..
banyak pasal aku, org len x taw.
aku ni jnis suke wat kawan.
bole kawan ngan sape2 je..
susa nak bnci kat orang, p,
skali je dye wat aku bnci perangai dye,
maaf, i cant accept it 4 ever..
nk trima bole, p sangat sukar..\
everytyme ak amek personality test,
ak akan dapat
U ARE A FAMILY ORIENTED PERSON
emm.. btolkah?? x kurang jgak yang kate aku ni jnis suke alone o bersendirian..
yang tu mmg btol
sbb, kalo wat keje rmai2, mudah sakit ati and cepat marah..
nampak aku ni simple, p, ak sbenarnye panas baran..
ingat lagi mase zaman sekolah dulu,
even ak ni ppuan, da brape kali mak aku saln pntu blik aku??
berape kalo aku baling enset ak smpai berkecai??
tu sume sbb ak mengamuk..
sebb ad orang sakitkan aty aku..
kalo laa arwah ayah aku ade lagi, msti da lebam da pipi ak kne pelempang..
ayah kan, msti x suke tgok ank dye ngamuk2 camni.
nak2 ank yang mngamuk tu ppuan..
ak x taw laa aku ikut sifay sape, panas baran...
atok n nenek aku ke??
ntah laa..
p, Alhamdulillah, dengan aku masuk plkn, ak da mula belajar cool down..
thanx Ya Allah, bagi aku pluang..
aku sangat2 bersyukur..
haa.. satu lagi sal aku, aku x bole terima jawapan TAK<,JANGAN, TIDAK ,NO
kalo aku dapat jawapan bermula such that words, tengok laa..
sakit laa dada aku tahan nangis n sebak..
x pun, law aku x tahan, bengkaklaa mata aku nangis..
aku x taw nape aku macam tu.. dats why aku takut nk ty soalan o wat permintaan..
respon aku mybe ok, tapi, utk diri sendiri mmg x ok.. hancur..
bole jatuh sakit.. huhuhu... mungkin sbb ni jugaklaa aku takut nak kapel..
kalo aku nk kapel bole je aku menggedeik skit..
p, aku ade maruah, aku takut ditinggalkan..
aku x suke perpisahan..
perpisahan tu menyakitkan.. sangat sakit...
lebih tajam dan sakit berbanding ngan sembilu yang menghiris..
lebih bisa dari bisa ular..
orang cakap kapel is trouble..

No comments:

Post a Comment