Sunday, April 11, 2010

KAU @ AKU

"hujan o hujan,
kenapa engkau turun??
macam mana aku tak turun,
katak panggil aku..
katak panggil ak.."

tu adalah lagu yag selalu kte dengar kan.. xdak2 suka sangat nyani lagu tu..
ak pun suke nyanyi lagu tu tyme ak kecik2 dlu..
skunk ni law nyanyi saje2 x kott... law nyanyi utk anak sedara, bole laa..
emm.. ak bukan nak cakap sal katak ke hukan ke..
p, ak deram sangat ngan satu makhluk ni.
. suke sangat ganggu privacy kitorang.. datang tak berjamput..
da laa suke bawak bakteria..
pastu, x ajak pun mnum, slamber dekkk je mnum..
da r paw yang ktorang punye..
eeeiiii.. sape x sakit ati..
dyorang ingat aku kat holltwood ke ape??
nk blah, kiss2 aku dlu.. eyh,, tolong laa... da r dakit tyme dye kiss..
siap tinggal tanda lagi.. 2 3 gari belum tentu hilang..
kan aku da banyak kali bagi warning, jangan ganggu aku..
aku da x tahan la ngan perangai ko..
msuk plak x beradab.. men terjah ikut tingkap,
bkan nk ktuk2 pntu dlu ke, bagi salam dlu ke..

Adoiiii.. aku nak sangat ko bagi aku berprivacy..
bilik kan tmpat privacy sseorang.. so, stop disturbe me,
NYAMUK!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment